se duce vara....

se mai duce inc-o vara,

lasand in urma o inima amara

cu emotii ce se zbat si nu vor sa moara...

mi-e inima un templu de palida lumina

                    in care iubirea nu se mai inchina;

mi-e inima o stanca

                    ce se-avanta-ntr-o prapastie adanca,

mi-e inima o mare-nspumata

                    de furtuni agitata,

mi-e inima un cufar

                    de comori ascunse

  o petala de nufar

      plutind spre zari neatinse;

mi-e inima o pajiste,

                    vesnic verde,

un izvor nesecat din care ea-si stinge

                    setea de dragoste.


A-HA - Summer moved on

Stay, don't just walk away 
And leave me another day 
A day just like today 
With nobody else around

marți, 18 august 2009

2 Comments:

Ada said...

cat de frumos...

Lomaxx said...

multumesc :)