got no friends, got no lover

noul single Placebo - For what it's worth.... il tot ascult de jumatate de ora si ca de obicei, la inceput nu prea imi place, dar pe masura ce ascult imi place tot mai mult. Si totusi... schimbarea e foarte evidenta, inca nu stiu sa spun daca in bine sau in rau, ce-i adevarat suna ceva mai comercial... mi-e dor de piesele alea cu ritmuri chinuite, versuri ciudate si mesaje confuze. Ca si prezenta estetica, ma bucura faptul ca Brian si-a lasat din nou parul lung, ca-n vremurile bune, dar noul tobosar parca nu prea imi place, ar fi mai potrivit pentru o formatie de punk sau altceva insa prinde bine la noul stil muzical abordat, cu siguranta ca pustoaicele se vor indragosti de el. Sper ca totusi albumul sa cuprinda melodii mai interesante decat cele doua single-uri deja lansate, care nu prea impresioneaza. Cu siguranta isi vor pierde cativa fani dar vor castiga si altii noi, mai tineri probabil, insa asta e pretul progresului muzical al unei formatii, nu-i vei putea multumi niciodata pe toti. Ca sa cresti trebuie sa experimentezi, nu poti ramane in acelasi loc mereu si asta au tot facut Placebo de aproape 15 ani.

miercuri, 20 mai 2009

1 Comment:

Roxana said...

:X:X imi place melodia:X j imi place trupa:Xii ador:X:D