melodia saptamanii - Snow Patrol & Martha Wainwright

I'm miles from where you are,
I lay down on the cold ground
And I, I pray that something picks me up
and sets me down in your warm arms.


 Aceasta melodie - Set the fire to the third bar - , una dintre cele mai frumoase balade pe care am auzit-o in ultimii ani, apare pe cel de-al patrulea album - Eyes Open - al trupei Snow Patrol, albumul cu care au dobandit renumele si succesul mondial. Chiar daca au scos anul trecut un nou album - A hundred million suns - nu mi se pare la fel de reusit ca cel precedent. Poate si pentru ca pe Eyes open e o melodie (Chasing Cars) care de fiecare data cand o aud imi aduce aminte de o anumita persoana, pe care din pacate nu am apucat sa o cunosc atat de mult pe cat mi-as fi dorit. Ironie sau nu, dar pana la urma chiar o masina a fost cea care l-a urmarit si l-a smuls din prezentul acestei vieti. Tudor, melodia asta-i pentru tine.

 

luni, 11 mai 2009

0 Comments: