traseul curiosilor

de  2 mai cativa curajosi ( hmm... mai degraba curiosi, printre ei si eu ) s-au hotarat sa renunte la traditionala iesire la iarba verde cu mici si alte cele, in schimbul unui  mini-traseu in Parcul National Retezat
iata cativa dintre ei, la inceput de drum... pe parcurs unii au mai renuntat


scurta pauza de odihna

undeva pe la 1700 si ceva de metri am dat de zapada, ceea ce a provocat multa bucurie la inceput dar si mult chin pentru altii ( in general pentru fete care incercau din rasputeri sa escaladeze incaltate cu adidasi), partea mai nasoala a fost ceata foarte deasa


am dat si de un parau

unii chiar au fost curajosi, urcand in pantaloni scurti... Oti a si avut neplacerea de a testa viteza de alunecare a zapezii cam pe vreo 100 de metri

undeva la 2000 de metri ne-am oprit pentru o gustare


trebuia sa ajungem la ceva lac, dar din cauza cetii si a echipamentelor necorespunzatoare am deviat putin de la traseu, in loc sa ocolim o panta abrupta si alunecoasa am urcat-o pierzand astfel mult timp. Bineinteles ca atunci cand trebuia sa coboram a inceput sa dispara si ceata. 

iar aici... o scena din Twilight


2 mai 2009... multumiri organizatorilor si prietenilor din Hateg

marți, 26 mai 2009

0 Comments: