asteptare

aştept să vină noaptea,
somnul să te fure
să mi te aducă purtată pe aripi de vise
să te sărut pe pleoapele intredeschise.

aştept să vină dimineaţa
în răsărit de soare să ţi se scalde faţa
să te trezeşti râzând când te voi gâdila pe coaste
să icneşti în spasme când te voi săruta-ntre coapse.

aştept să fie seară,
cu palida-i lumină luna să te-nvăluie,
strânsă-n braţele mele să te dezlănţui ca o fiară...
... nori aluneca, mânaţi de furtună, pe cerul îngheţat ce peste noi se năruie
şi-n întunericul ce ne-mpresoară
am să mă las devorat de tine, cu iubire să-ţi hrănesc inima flămândă;
am să te sărut pân' ce gura o să te doară,
iar ploaia peste noi va cădea blândă.

aştept să vină ziua-n care
voi sorbi iubire de pe buzele tale.

I am lost
So I am cruel
But I’d be love and sweetness
If I had you

I’m waiting
I’m waiting for you
I’m waiting
I’m waiting for you


joi, 22 octombrie 2009

0 Comments: