Destinatia Transfagarasan, partea 1


dupa ce am coborat transfagarasanul, cu bicicletele, soferii de pe contrasens incetineau cand ajungeau in dreptul nostru si cu geamul coborat strigau catre noi: ursul ursul, dar nu intelegeam ce vroiau sa zica cu asta, pana cand am dat nas in nas cu ursul pe marginea drumului. Coloana de masini oprita, omenii se adunau, vorba aia, ca la urs si faceau poze, mai aruncau cate ceva de mancare. Fiind pe biciclete, noi nu prea am apucat sa stam sa admiram ursoaica si puiutul ei. La intoarcearea inspre Arad, am vrut sa ne oprim sa facem o vizita la castelul de la Savarsin (unde isi are acum resedinta fostul rege si familia lui), dar era inchis. Insa am descoperit ceva mai interesant un magazin roz ce oferea o gama de produse. Nu oferta si nici culoarea nu ne-a atras ci numele magazinului.... S.C. Doi Ursuleti, acesti doi ursuleti, care pe langa materiale de constructie, piese auto si chestiuni electronice, faceau si asigurari RCA. Hmm... poate ca asa se explica ce cautau acei doi ursuleti pe drum, nu cearseau mancare, faceau asigurari. 

joi, 1 octombrie 2009

0 Comments: