ingerul din vis

azi-noapte am visat un inger,
avea chipul tau, stralucitor ca un fulger;
ochii mi se topeau cand il priveam
si palmele-mi ardeau cand pieptu-i gol si fraged ii atingeam.
buzele mi se opareau in gura ei,
cand ma saruta cu limbi de foc...

...m-a strans in bratele-i fierbinti
si m-a purtat pe nori cu aripile-i de argint.

am plutit asa o vreme, fara ganduri, fara griji,
am zburat pana la stele
 si-am furat culori din soare,
sa-i pictez bujori pe obraji;
am plonjat apoi in mare,
sa-l impodobesc cu perle si comori ascunse...

...ne-am intins pe nisipul aspru si rece,
m-a invelit cu aripile-i calde si moi;
ochiul lui era lipit de-al meu, 
genele ei lungi imi gadilau irisul
si in buze-i simteam pulsul.

...imi soptea-n ureche cuvinte noi,
  dar nu il intelegeam,
ma coplesea cu simturi si atingeri
 iar cu ochii goi
mi-a spus: te iubeam...
...daca n-ai fi fost om iar eu inger.


so when I'm lying in my bed 
thoughts running through my head 
and I feel that love is dead 
I'm loving angels instead



luni, 12 octombrie 2009

0 Comments: