amurg....

Melodia de mai sus face parte din coloana sonora a filmului Twilight si i se potriveste de minune, din pacate insa, melodia nu apare decat la derularea textului din final. De obicei cand multa lume imi recomanda acelasi lucru, imi fac prea mari asteptari si risc sa nu se implineasca. N-as putea spune ca m-a dezamagit acest film dar nici ca m-a impresionat foarte tare, ce mi-a placut insa si m-a surprins e ca a fost un film cu vampiri atipic; lipsesc cu desavarsire doua dintre obsesiile unui vampir: sangele si sexul, iar pe toata durata filmului nu vei vedea nici macar o pereche de canini mai ascutiti, asta pentru ca vampirii pe care ii cunoastem sunt un soi de "vegetarieni".
Un alt mare plus al acestui film ar fi coloana sonora excelenta, nu am mai vazut un film cu adolescenti (ca pana la urma asta si este) cu asa muzica buna de la Cruel Intensions incoace. Cat despre formatia de mai sus, Paramore, nu pot sa am decat cuvinte de lauda: o combinatie de Avril Lavigne si Superchick, iar parul ei rosu imi aduce aminte de Franka Potente din filmul Lola Rennt. Si ca sa nu laud degeaba formatia, am sa precizez ca trupa va pleca in noul turneu al celor de la No Doubt. Da, se pare ca se reunesc pentru un turneu, din pacate doar in Statele Unite.
Filmul a avut un impact foarte mare, chiar si la noi, seria cartilor a fost tradusa si se gaseste pusa in toate vitrinele librariilor. Astept continuarea filmului si presimt ca partile urmatoare vor fi mai interesante.

vineri, 27 martie 2009

1 Comment:

Venesa said...

Paramore sunt geniali. I love Hayley! In schimb filmul e atat de mediatizat cand defapt nu e atat d reusit pe cat pare.