leapsa.. cica....


 Desi mi se par un pic ciudate chestiile astea, nu stiu de ce, am zis ca sa accept pana la urma sa intru in joc, nu de alta, dar am fost "infectat" de o prietena draga (chiar daca ne-am imprietenit virtual, asta cred ca prea putin conteaza) din Deva, se stie ea :D Asadar leapsa, precum urmeaza:
1. Care este cea mai bună carte citită de tine?
---> greu de raspuns la intrebarea asta, dar una care mi-a placut foarte mult si m-a impresionat Amin Maalouf - Leon Africanul 
2. Ai făcut cadou cărţi?
--->da si continui sa o fac
3. Care este viitorul literaturii?
--->oarecum incert, dar desi nu obisnuiesc sa fiu optimist, cred ca poate fi unul bun, chiar daca se zice ca se scrie mult si se citeste putin, sunt destui autori tineri care scriu foarte bine si printre ei sunt si multi romani.
4. În ce limbi ai citit cărţi?
--->romana si engleza
5. Ce cărţi „celebre” nu ţi-au plăcut?
--->De veghe in lanul de secara
6. Ce ţară a produs cea mai bună literatură?
--->nu cred ca exista un raspuns potrivit la intrebarea asta
7. Iei notiţe din cărţile pe care le citeşti?
--->da... am o agenda in care trec pasajele preferate
8. Cam câte cărţi ai citit până acum?
--->nu atatea cate mi-as fi dorit
9. Cu ce cărţi ai dormit în braţe de plictiseală?
--->hmm... nu am patit, de obicei ma informez inainte sa citesc ceva
10. Ce înseamnă cărţile pentru tine?
--->o evadare intr-o alta lume, in care poti fi fericit
11. Care este cea mai scumpă carte pe care ai cumpărat-o?
Margaret Atwood - Asasinul orb
12. Care este cel mai tare final la o carte citită?
--->de obicei sunt foarte pretentios la finalul unei carti si multe m-au dezamagit, insa unul care mi-a placut enorm, a fost cel de la Un veac de singuratate de Gabriel Garcia Marquez
13. Care scriitor te-a influenţat cel mai mult ?
--->inca nu am publicat nici o carte, deci nu ma pot pronunta, plus ca nu citesc mai mult de doua carti de la acelasi autor
14. Cât de repede citeşti o carte?
--->asta depinde de mai multi factori: timp, chef si cartea in sine
15. Poate literatura să schimbe lumea?
DA si o face in mod constant

........
........
........
P.S.: in poza de mai sus, sunt cateva cartulii ce mi le-am luat in ultimii ani. 
P.S.2: cica, leapsa asta se da la cineva mai departe, asa ca o transmit mai departe la domnisoara dulce-amara.

joi, 12 martie 2009

2 Comments:

lore said...

Auzi la el, l-am infectat :))

Lavinia said...

multumesc pentru leapsa, promit sa o onorez zilele astea;)