leapsa se-ntoarce


de data asta leapsa vine din partea fetei dulce-amaruie  ... asadar iata 14 lucruri despre mine:
1.  nu-mi place sa vorbesc despre mine (leapsa asta e o exceptie).
2. de aproape un an de zile am il am ca si coleg de camera pe Ziggy - o tarantula braziliana.
3. in acest moment beau o bere blonda, as fi preferat una neagra, dar daca tot e pe gratis merge si asta.
4. acum doua luni mi-am rupt clavicula pe o partie din elvetia cu placa de snowboard, acum doi ani mi-am luxat incheietura mainii pe o partie de la Straja, tot cu placa,  iar acum 18 ani mi-am fracturat bratul, alunecand in cada; toate astea la mana dreapta, fapt ce ma face sa ma gandesc ca ar trebui sa invat sa scriu si cu mana stanga.
5. imi place inghetata, in orice anotimp.
6. ascult muzica aproape tot timpul, exceptie cand sunt lucru sau dorm.
7. imi plac bisericile din punct de vedere arhitectural.
8. as vrea sa merg intr-o croaziera pe Nil si sa cant trilu-lilu crocodilu, sa calaresc camile, sa vad templele de la Abu-Simbel, Valea Regilor, piramida lui Keops dar si cea in trepte de la Saqqara.
9. nu-mi plac oamenii care mint.
10. in primii ani de viata stateam mai mult prin spitale decat acasa.
11. imi place casiera de la Vodafone Shop.
12. la 35 de ani vreau sa public un roman sau sa scriu un scenariu pentru un film ce va lua macar un premiu european.
13. ma atrag controversele religioase.
14. sunt indragostit in fiecare zi de frumusetea pe care Dumnezeu a creat-o in jurul meu si imi plange sufletul de fiecare data cand noi o distrugem.
trimit leapsa mai departe lui Dani si Venesei.

duminică, 22 martie 2009

1 Comment:

Venesa said...

ok multumesc...cand am timp scriu promit