strada viselor


 Era pe strada asta ingusta si necunoscuta, cand venind de la fotbal, cu tricourile transpirate si pantalonii murdari, cu mingea rostogolindu-se obosita pe drumul pietruit, am vazut-o pentru intaia oara. Trecuse pe langa noi, o ceata de prunci galagiosi; era usor grabita cu privirea in pamant, strangand la piept un pachetel. In momentul in care isi ridica privirea si ochii ei ii intalnira pe ai mei, era de parca timpul se oprise in loc. Imi zambise, isi pleca din nou privirea continuandu-si drumul. Ma vrajise, intr-atat de mult incat ma impiedicasem in propriile-mi picioare, spre amuzamentul prietenilor mei.

 Era pe strada asta ingusta si necunoscuta, cand intr-o seara calda de vara ratacind prin oras, ne-a prins ploaia si in loc sa alergam, mergeam cuminti tinandu-ne de mana iar o masina ne iese in cale cu farurile-i orbitoare. Ne dam la o parte, lipindu-ne spatele de zidul umed si mucegait, iar stropii reci se spargeau in ecouri metalice de palaria lampii a carei palida lumina ii mangaia obrazul, atunci am sarutat-o pentru intaia oara. 

 Era strada ingusta si necunoscuta, strada fara de nume, strada nimanui, strada noastra, strada unde ne-am jurat iubire in noptile cu luna plina, strada amintirilor, strada unde poate ca-ntr-o zi am s-o regasesc, strada viselor.



Guns'N'Roses - Street of Dreams

luni, 2 februarie 2009

0 Comments: